2018. július 15., vasárnap

9 web design tipp weboldal készítéshez


A webes tervezők számára fontosak a megfelelő tervezési gyakorlatok.

Az összes amerikai webhelyforgalom közel fele mobileszközökből származik, legyen szó akár telefonról vagy táblagépről.

A webhelyre reagáló webhely megkönnyíti a felhasználók számára a mobileszközön lévő információkhoz való hozzáférést.

A Google szintén tudomásul vette, hogy egy olyan érzékeny weboldal, amely ugyanolyan fontos a keresési rangsorában, mint hogy az olvasóknak jó mobil élményt nyújtson.

Ha webhelye nem mobiltelefonra van beállítva, hiányolja azokat a lehetőségeket, amelyekkel javíthatja a keresési eredményeket, és megőrzi az olvasók webhelyét.

Szeretné tudni, hogyan lehet vonzóvá és érzékenyebbé tenni a formatervezést?

Olvassa el az olvasást, hogy megtanulja a legmegfelelőbb tervezési legjobb gyakorlatokat.

1. Egyszerű navigáció


Hány weboldalon látta, hogy annyi oldala van, hogy optimalizálta a SEO-t, hogy nem találja az Ön által keresett oldalt?

Azok a napok már rég elmentek.

A navigációt egyszerűen szeretné tartani. Gondolj egy menüre, amely egy tucat opciót tartalmaz egy telefonon. Hogyan fogják elolvasni a felhasználók a menüt?

Szeretne elérni a felhasználókat a webhely legfontosabb tartalmára, és megkönnyítené őket, hogy megtalálják.

A menüelemeket legfeljebb 4-5 elemre korlátozhatja, hogy az olvasóit a webhelyén lévő legfontosabb információkra irányítsa.

2. Hívás cselekvés gombok


A webhely oldalainak sok cselekvésgombra kell felhívniuk, hogy az olvasókat konkrét lépésekre irányítsák. Feliratkozhatnak a hírlevélre, vagy letölthetik a papírlapot.

A mobileszközökön lévő olvasók az ujjaikat használják a cselekvésre szolgáló gombok használatához, ezért nagyoknak kell lenniük, és ki kell emelkedniük.

3. A betűtípusok könnyen olvashatók
Néhány betűtípus nem jól olvasható a mobileszközökön. A forgatókönyvet vagy a dekoratív tipográfiát el kell kerülni a megfelelő kialakításban.

Azt is meg kell bizonyosodni róla, hogy a test példány elég nagy ahhoz, hogy elolvassa, ami körülbelül 16px lenne. A címeket úgy kell beállítani, hogy kissé nagyobbak legyenek, mint a test példánya.

4. Tömör tartalom


Amikor olvasói hozzáférnek webhelyéhez mobileszközökön, valami gyorsat keresnek, és tovább akarnak lépni.

Egy blogbejegyzést találnak az interneten, kattinthatnak rá, beolvastatják, és esetleg megoszthatják, mielőtt továbblépnének.

A tartalomnak meg kell felelnie a szándéknak.

Ez azt jelenti, hogy a tartalomnak tömörnek kell lennie, és pontosan meg kell felelnie. A részletes cikkek jó a SEO-nek, de értékes információkkal kell rendelkezniük.

Több címsorra is fel kell osztani őket, mert így olvassák a cikkeket. Letapogatják a fejléceket, és ritkán olvassák el teljes egészében a cikket.

5. Gyors terhelési idő


A reagáló tervezési bevált gyakorlatok közül a Google elvárja, hogy webhelye kevesebb mint egy másodperc alatt töltődjön be. Az olvasók egy kicsit nagylelkűek, hiszen 2 másodpercen belül elvárják a webhely betöltését.

A betöltési idők nem csak a SEO-re, hanem a felhasználókra is hatással vannak. Nem fognak megállni várni, hogy a webhely betöltődjön a telefonján. Az olvasók fele elhagyja webhelyét, ha 3 másodpercig tart.

A webhely felgyorsítása érdekében ügyeljen arra, hogy ne használjon nagyméretű képeket, és az általad használt képek tömörítettek, hogy csökkentse a betöltéshez szükséges időt.

6. Használja a negatív helyet


Negatív hely fehér vagy üres hely a webhelyén. Ezt az egyszerű weboldal tervezésének ösztönzésére kell felhasználni.

Azt is használják, hogy az elemek a webhelyén kiemelkedjenek.

Ha túl sok dolgot zavarsz a webhelyeden, akkor az emberek alig várják meg a betöltést, és nem fognak ott maradni, hogy további információkat találjanak.

7. Építsen más munkájára


Ha nem vagy programozó, vagy nincs ideje arra, hogy felkészüljön a reakcióidőre,

Használjon olyan tervezési sablont, mint a Divi, a Genesis vagy a Tézis, amely már rendelkezik a megfelelő keretrendszerrel. Mindössze annyit kell tennie, hogy létrehoz egy gyermek téma a WordPress, és testreszabhatja a téma a saját előírásoknak.

Folyamatosan vita folyik arról, hogy milyen keretet kell használni, és a testreszabásodtól függ.

Ha korlátozott testreszabású webhelyet szeretne, akkor folytassa a Divi. Egyébként a Genesis vagy a Tézis is jól fog működni.

8. Outsource a szakértőknek


Mindezek a tippek megfélemlítenek? Ha ez a helyzet, akkor miért nem kiszervezi a weboldal tervezését?

Az outsourcing időt takaríthat meg, és lehetővé teszi, hogy más projektekre összpontosítson. Ez sokkal jobb, mint több órányi hibaelhárítás egyetlen kódsorral.

Hire egy web design cég, amely képes kezelni a programozást, és megérti a márkázást.

Ez biztosítja, hogy webhelye összhangban legyen a cég márkanevével és marketing üzeneteivel.

9. Tesztelje meg a design-t


Ha készen áll a tervezésére, akkor tesztelni kell, mielőtt a világba küldi.

Szeretné tesztelni a sebességet és a használhatóságot a különböző eszközökön. Szinte lehetetlen hozzáférni minden eszközhöz.

Vannak olyan online eszközök, amelyekkel gondoskodhat róla. A MobileTest.me segítségével kiválaszthat egy eszközt, beírhatja az URL-t, és láthatja, hogyan néz ki az oldal az adott eszközön.

Havi 10 dollárt kell használni, de annyi pénzt költeni, hogy tesztelje webhelyét, mielőtt elindulna, megéri.

A webhely sebességének teszteléséhez használhatja a Google Page Speed ​​Insights-ot, amelyek az asztali és a mobileszközökön biztosítják webhelyének sebességét. Tippeket is kapsz, hogy a betöltési idejét legfeljebb 1 másodperc alatt lehessen beállítani.

10. Használja a Google szabványait


2013-ban a Google közzétette a még mindig alkalmazható reagáló webhelyek szabványait. Ezeket a szabványokat használhatja a saját reagáló weboldal létrehozásában.

Ezek a szabványok a webhelyek sebességével kapcsolatosak, és megmutatják, hogy webhelye kevesebb, mint 1 másodperc alatt képes betölteni. Ideális esetben a webhelynek a hajtogatás feletti részét kell betöltenie először, majd a webhely többi része követnie kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése