2018. július 16., hétfő

13 alapvető tipp a webdesign fejlesztéséhez

A webhelyére érkezés után 5 másodpercen belül meg tudja-e határozni a látogatók a cégedet? Lehet-e a felhasználók könnyedén navigálni a bloghoz, ha kell? Az árképzés elrendezése könnyen érthető? Van egy rendkívül nagy visszafordulási arány?

Ha ezekre a kérdésekre találja a "nem" választ, akkor itt az ideje, hogy alaposan megvizsgálja, hogyan tervezte és optimalizálja webhelyét.

Egy weboldal egyszerűen nem sikerül csak korlátozott szempontból (pl. Kizárólag design vagy tartalom). Olyan tervet kell kialakítania, amely betekintést nyújt a webhely felhasználói élményébe, funkcionalitásába, és megfelelően kiegészíti a tartalmát.

Webhelyének is egyértelműen kommunikálnia kell a közönségével, mit csinálsz, miért csinálod, és kikhez csinálod. Könnyű elkapni, hogy mennyire jó vagy, mint egy vállalkozás, hogy elfelejtette megbizonyosodni arról, hogy a legfontosabb aggodalmakkal foglalkozik a közönséged először és legfőképpen.

Szóval, mit kell tudnia, hogy elkezd javítani a web design?


Ennek megválaszolásához itt találsz 14 webhelyes tippet, hogy megbizonyosodjon róla, hogy az újratervezésben megy a megfelelő irányba, és biztosítja, hogy ne fordítsa el a látogatókat.

13 tipp a webdesign fejlesztéséhez

1. Van egy terv

Ne csak indítsd el a honlapodat. Annak biztosítása érdekében, hogy webhelye hatékonyan megfeleljen látogatóinak igényeinek, meg kell jelölnie a vásárló utazását, amikor először látogatják meg webhelyét attól a pillanattól kezdve, hogy ügyfelekké váltak.

Milyen oldalakat fognak megtekinteni, milyen tartalmat fognak olvasni, és milyen ajánlatokat fognak konvertálni? Ennek megértése segít létrehozni egy webhelyet, amely segíti a vezetőket az értékesítési csatorna révén.

Szeretné megtervezni webhelyét a következő lépéshez, nem pedig az utolsó lépéshez. Arról szól, hogy a helyes kérdéseket a megfelelő sorrendben válaszolják meg. Lehet, hogy ott van a kontextus. Vegye át, amit már tud a jelenlegi ügyfeleiről (vagy akár interjút is tesz), és kutatja, hogyan mentek el egy látogatótól az ügyféltől. Ezután használja ezeket az adatokat a stratégia feltérképezéséhez.

2. Távolítsa el a következő webhelyét

Bizonyos elemek a webhelyén elvonják az átadott értéket és üzenetet. Komplikált animációk, túl hosszú tartalmak, tömörített weboldalak csak néhány tényező a listán.

Egy olyan közönséggel, amelynek csak 8 másodperces figyelemfelkeltése van, létre kell hoznia egy első benyomást, amely könnyen megkapja a főbb pontokat. Ezt a rövid, erőteljes tartalmakkal és az alkalmazandó fotókkal / ikonokkal kell végezni, amelyeket világos és tömör fejlécek szétválasztanak.

Ha megvan a megfelelő, akkor nézd át, és győződj meg arról, hogy nem tartalmaz zsargon vagy félreérthető terminológia. Ez csak arra szolgál, hogy a tartalmát átitatják, és összekeverik a felhasználókat.

Néhány szó, hogy elkerüljék a következő generációs, rugalmas, erőteljes, skálázható, könnyen használható, élvonalbeli, úttörő, best-of-fajtájú, kritikus, innovatív ... ezek mind olyan szavak, amelyeket több száz, ha nem több ezer vállalatok, és nem teszik vonzóbbá a tartalmadat.

3. Tartalmazza a Közösségi megosztást és a Kövesse a gombokat

A nagyszerű tartalmak és ajánlatok előállítása eddig csak annyit jelent, hogy nem adja meg a felhasználóknak a megosztását.

Ha a webhelyén jelenleg nincsenek közösségi megosztási gombok, akkor hiányolhat a sok közösségi média forgalomból, amelyet olyan emberek generálnak, akik már olvasták a blogját!

Ha ez újnak hangzik Önnek, a közösségi megosztó gombok azok a kis gombok, amelyek a blogbejegyzések felső vagy alsó részén vannak. Ezek tartalmazzák a különböző közösségi média weboldal ikonjait, és lehetővé teszik, hogy az oldalt közvetlenül az Ön által választott közösségi médiaközpontra oszthassa meg.

Ezek a gombok nem tolakodó eszközként szolgálnak, amely ösztönzi a vevői személyiségek társadalmi megosztását.

Ha olyan eszközöket keresel, amelyekkel a földre tehetsz, nézd meg a két ingyenes, szociális eszközöket, a SumoMe-t és a Shareaholic-t.

4. A cselekvésre késztető felhívások végrehajtása

Miután a látogatók a webhelyére érkeznek, tudják, mit kell tenniük? Nem fogják tudni, hogy mely oldalakat kell megnézni vagy cselekvéseket tenni, ha nem ad valamilyen irányt.

A cselekvésre ösztönző gombok egyike azoknak az elemeknek, amelyek azt jelzik, hogy a következő lépésben a felhasználónak meg kell jelennie egy oldalon. Bár sokan közülünk tudják, könnyen lehet, hogy nem tudják pontosan használni őket, hogy irányítsák a felhasználókat a webhelyén keresztül.

Könnyű levélezni a webhelyedet a legtöbb csatornahálóval (BOFU) a cselekvésre, anélkül, hogy megfelelően ápolnád a felhasználókat olyan más cselekvésre ösztönzőkkel, amelyek a csatorna felső / közepén helyezkednek el.

Ha el szeretné ismerni, hogy bűnös vagy, akkor kezdjen el olvasni a webhelyén található oldalakon. Megtalálja a legtöbb oldalt, még a blogbejegyzéseket is, csak egy demo / próba / konzultációval kapcsolatos cselekvési felhívás? Ezután itt az ideje frissíteni.

Szánj időt arra, hogy hozzátesszük a cselekvésre ösztönzőket, amelyek anyagokat adnak maguknak, és segítenek megoldani fájdalompontjukat. Miután azonosította a vállalatot, amely olyan anyagokat biztosít, amelyek enyhítik ezeket, kényelmesebbnek érezzük magunkat a szolgáltatásainkról, és megnézzük, hogy valóban megvalósíthatja-e ezeket a megoldásokat.

Néhány példa a cselekvésre való felhívásra további információkért kattintson ide, töltse le mintavételünket a GamePlan-ról, regisztráljon egy webinarra, nézze meg a videót, tekintse meg a bejövő marketing szolgáltatásokat, és tekintse meg az árakat. További információért nézze meg ezt az ajánlatot, ha a cselekvésre ösztönzést használja a megfelelő módon további vezetők létrehozásához.

5. Használja a jobb oldali képeket

Nem minden kép fog megfelelni az üzenet típusának, amelyet megpróbál megmutatni a közönségednek.

Szerencsére sok közül lehet választani (még néhányat is ingyen). De mégis, mert sokan közülünk elkaptak, úgy döntenek, hogy rendkívül zömök fotókkal pusztítanak el weboldalunkon.

Csak azért, mert a készlet weboldalának van a képe, nem azt jelenti, hogy valódinak tűnik, és bizalmat kelthet a cégében. Ideális esetben olyan fotókat szeretne használni, amelyek a valódi emberek képét ábrázolják, amelyek a cégnél és az irodában dolgoznak.

Ha a valódi fényképek nem választhatók, léteznek olyan technikák, amelyek segítenek megtalálni a megfelelő típusú készletfotót. Ez segít abban, hogy több realizmust hozzon létre a márkához, és győződjön meg arról, hogy a képek megfelelnek Önnek és mi a tartalmad magyarázza.

6. Navigáció

Webhelyének megtervezésekor a navigáció kulcsfontosságú, alapvetően a térkép, amelyen azok a fő helyek láthatók, amelyeket a felhasználók látogathatnak.

Nincs semmi rosszabb, mint egy rendezetlen vagy zavaros navigációs felület. A webhely navigációjának javításakor fontos, hogy a látogatók könnyedén megtalálhassák, amit keresnek.

A hajlékony navbar egyes jellemzői közé tartoznak az egyszerűsített tartalom, a navigációs hierarchiák és a rugalmas tervezés, így a tapasztalat drasztikusan nem változik a mobilon.

Ha a felhasználók nem találják meg, amit keresnek, nincs okuk arra, hogy a webhelyén maradjanak. Ehelyett biztosan ugrálnak és találnak olyan versenytársat, amely jobb felhasználói élményt nyújt.

7. Hagyja, hogy a látogatók gördüljenek a honlapján

A hajtás felett régi. Ne légy óvatos egy kissé hosszabb kezdőlap tervezésénél. Az 3-5 új szakasz, amely segít az új és ismétlődő felhasználóknak a webhely megfelelő területeire irányításában, segítenek a zökkenőmentes élmény létrehozásában.

De mi legyen ezeknek a szakaszoknak?

Ez a lista örökre folytatódhat, de néhány kulcsfontosságú elem közül néhány gyors találati listát tartalmaz:


  • Értékajánlat
  • Intro videó
  • Szolgáltatások áttekintése
  • A termék jellemzői
  • Rólunk
  • Beszámolók
  • Esettanulmányok / sikertörténetek
  • Erőforrások

Ha egy kiterjedtebb listát szeretne, nézze meg ezt a fantasztikus infografikát vagy a Ramona Sukhraj egyik blogfotóját, amelyek más fontos honlapelemeket mutatnak be, amelyek itt nem szerepelnek.

8. Ne félj a fehér helytől

A fehérek egy lényeges tervezési elem, amely segít feltörni az oldalt és növelni az olvashatóságot.

A "negatív hely" néven is nevezik, a fehér hely az üres és hiányzó tartalmakra vagy vizuális elemekre vonatkozó elemek körüli területekre vonatkozik.

Bár az extra hely feleslegesnek tűnhet, valójában felelős az olvashatóságért és a tartalom prioritásáért. Fontos szerepet játszik a tervezési folyamatban és a weboldal tervezésének elemzésében.

Ha tudsz olyan lapokról, amelyekben nincs fehér terület, nézze át az oldalt és a szalagelemeket vagy tartalmakat, amelyek nem szükségesek az oldal céljára. Ezután győződjön meg róla, hogy a tartalom megfelelően csoportosítva van, így a felhasználók meg tudják különböztetni, hogy hol tartoznak az oldalhoz. Ha szüksége van egy kis példa erre a webhelyre, nézze meg ezeket az összes csillagokat, hogy segítsen neked a fejlesztésekben.

9. Mobiloptimalizálás

Ne felejtse el optimalizálni webhelyét mobilra. Ha még nem tudja, az internethasználók 80% -a rendelkezik okostelefonnal, és "a Google szerint a felhasználók 61% -a valószínűleg nem tér vissza olyan mobil webhelyre, amelynek problémái voltak a hozzáférésük, és 40% a versenytárs webhelyén".

Egy kicsit aggódnék, ha te lennék.

Szükség van arra, hogy a webhelyét úgy alakítsa, hogy megfeleljen a látogatók igényeinek és igényeinek. Lehet, hogy megkérdeznéd magadtól, miért fér hozzá valaki a mobileszközökön? Milyen dolgokat keresnek? Az én tapasztalataim lehetővé teszik számukra, hogy könnyen elvégezzék ezeket a dolgokat?

Ha webhelyei elmaradnak a mobil optimalizálásától, nézze meg néhány ilyen fantasztikus mobil weboldal megértését, hogyan teremtettek zökkenőmentes mobil élményeket a felhasználók számára.

10. Találd meg

Ha jelentős online jelenlétet kíván létrehozni, létre kell hoznia egy weboldalt, amely megtalálható.

Ez egy olyan SEO stratégia kidolgozásával kezdődik, amely figyelembe veszi a vevői személyiségek és a közönség keresési kifejezéseit. Ez a stratégiai kifejezés magában foglalja a látogatók igényeinek megfelelő tartalmak létrehozását. A videók, a blogbejegyzések és az e-könyvek néhány példa erre a tartalomra.

Győződjön meg róla, hogy nem túlságosan elkapta a végtelen tartalmi lehetőségeket, amelyekre rangsorolhat. Először azonosítsa a megfelelő kulcsszavakat, amelyeket a közönség ténylegesen keres, így nem vonzza túl sok olyan látogatót, akik soha nem fogják átalakítani a terméket, nem beszélve az ajánlatairól.

11. Soha ne hagyja abba a tesztelést

A konverziós útvonalak, a felhasználók költöztetése és kattintás stb. Fontos tulajdonságai, amelyek rávilágítanak arra, hogy az oldalak hogyan teljesítik a kívánt módon.

Ha olyan ember vagy, akinek több tonna oldala van, valószínű, hogy ezt a problémát sok oldalra, különösen a régebbi céloldalakra találja. Az ilyen oldalak valóban elég jól teljesíthetnek, de tartalmazhatnak az elavult információkat, amelyeket tudni lehet. Másoknak csak néhány frissítésre vagy tervezési változtatásra van szükségük. Az olyan változások, mint a gombok színei, fejlécei vagy néhány mondat hozzáadása a példányban, hihetetlen különbségeket okozhatnak az oldal teljesítményében.

Ahelyett, hogy megváltoztatná őket, és elindítaná őket, különösen, ha nem tudja, mi változik meg, használhat olyan eszközöket, amelyekkel A / B teszteket készíthet nekik, többváltozatos teszteket, vagy akár létrehozhat hőtereket is, hogy megnézhesse a felhasználók csinálják. Mindegyik teszt többféle olyan adatot tár fel, amelyek azonosítják, hogy a felhasználók milyen módon kommunikálnak egymással az oldalakkal.

12. Ismertesse az ismeretlen 404-es vagy megszakított linkeket

Attól függően, hogy milyen méretű a webhelyed, vagy mennyi ideig tartott körül, valójában néhány oldal vagy link lehet itt és ott, amelyek nem működnek. Ráadásul a látogatók nem fogják tudatni veled.

Szánj időt arra, hogy megvizsgálja, hogy webhelye törött-e oldalakon. Lehet, hogy meglepődsz, ha olyan korábban már előzményes előzményoldalakat találsz, amelyek nem publikusak vagy nem megfelelő módon vannak összekapcsolva a weboldalakkal.

Itt találsz néhány eszközt itt és itt, hogy elindulsz.

13. Új vagy egyedi ajánlatok létrehozása

A látogatók átalakítása a legfontosabb módja annak, hogy értékelhesse, hány felhasználó halad le a marketingcsatornáján. Sokan közülünk tudják, hogy általában a látogatókat konvertálja olyan ajánlatok, demók vagy elemek bemutatásával, amelyek vonzóvá válnak.

De annyi erőforrással, hogy az interneten megtörténhet, most sokkal nehezebb, mint valaha áttörni a zajokat, és az embereket átalakítani a tiédre.

Ez azt jelenti, hogy fontosabb, mint valaha, hogy ne csak figyelj arra, hogy milyen ajánlatok és erőforrások vannak ott a szolgáltatási területén belül, de ami nem túl.

Lehet, hogy Ön olyan közösségi médiavállalat, aki észreveszi, hogy sok más versenytárs készít e-könyveket a közösségi média-naptár létrehozásáról. Ahelyett, hogy hasonló ajánlatot hozna létre, megtehetné egy lépéssel tovább, és olyan eszközt hozhat létre, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy megadjanak olyan információkat, amelyek segítenek létrehozni egy menetrendet, amely szinkronban van a Google naptárával?

Ha ez túl bonyolultnak tűnik, megpróbálhat olyan sablonokat is azonosítani, amelyek jelenleg nem állnak rendelkezésre széles körben, és gyorsan létrehoznak és előmozdítják.

Bármi is legyen a döntése, fontos, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mit csinál, egy lépés a versenytársak fölött. Az olyan tartalmi ajánlatok másolása, amelyek jelenleg ott vannak, csak a tengeren marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése